O nás Kontakt Obch. pod. » Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

Základné Informácie:                                                                                                                                    

Podľa zákona o ochrane spotrebitela č. 102/2014 Zb. sa tieto obchodné podmienky vzťahujú na zmluvy uzatvorené na dialku v e-shope www.koifarm.sk medzi predávajúcim a kupujúcim. Predávajúcim je: Štefan Szaksz Koifarm Vlčany 695, 92584 

IČO: 45512442
DIČ: 1031122433
Nie sme platcami DPH
č.OŽP-A/2010/03555-2
č.živ.reg 450-11134
 
Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba ktorá, pri uzatváraní spotrebiteľskej zmluvy, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania.                                                                                     
 
Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podla obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. 1,Orgán dozoru pre ochranu spotrebitela je: Inšpektorát Slov. obchodnej inšpekckcie SOI  pre Nitriansky kraj. Staničná 9, 950 50 Nitra 1 2,Regionálna veterinárna a potravinová správa Nitra pobočka Šaľa: Školská 5, 92700 Šaľa                           
 
Objednávka a uzavretie zmluvy:
 
Kupujúcim odoslaná vyplnená objednávka sa považuje za návrh na uzavretie podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky predávajúceho v e-shope. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.
 
Ceny tovaru a dopravy:
                                                                                                                                                                   
Všetky ceny produktov v e-shope sú konečné vrátane DPH. Predávajúci nie je platca DPH. Cenu produktu nezahŕňa náklady na doručenie, ak nie je uvedené inak ( DOPRAVA ZDARMA). Tie sa zobrazia po vytvorení objednávky, kde si kupujúci môže spočítať  skutočnú váhu a velkosť produktov, od ktorých je závyslá skutočná výsledná cena za doručenie, ešte pred dokončením objednávky, kde kupujúci vidí aj celkovú cenu za objednávku vrátane nákladov za dodanie tovaru. Overiť skutočnú platbu podla velkosti a tiaže je možné aj na našej stránke pod:O nás/Kontakt/ Obchodné podmienky/Cena dopravy, platba. Alebo tu nižšie:                                                                                                  
Táto istá štruktúra možnosti platby sa Vám zobrazí po dokončení nákupu a potvrenia nákupu: Platba dobierkou pri prevzatí tovaru pracovnikovy a následným kliknutím na OBJEDNAŤ !                                                                                                  
UPOZORNENIE: E-Shop automaticky generuje a posiela spätnú E-mail kde je uvedená len cena za objednaný tovar a nie je tam započítaná DOPRAVA+POŠTOVNE. Tá je v závislosti na skutočnej velkosti a váhe vypočítaná a pripísaná k faktúre ako daňový doklad a následne priložená do balíku, podla nižšie uvedenej tabulky. Potvrdením objednávky beriete na vedomie, že ste bol s touto skutočnodťou oboznámený ako i s našimi obchodnými podmienkami

Platba dobierkou pri prevzatí tovaru pracovníkovi GEIS
-GEIS pri váhe do 5kg, alebo malý balík do 30x30cm cena s dob. 5€ 
-GEIS pri váhe do 15kg cena s dob. 6€
-GEIS pri váhe do 31kg cena s dob. 7€
-GEIS pri váhe do 50 kg cena s dob. 8€

V prípade osobného odberu sa platí len za objednaný-vybraný tovar. Balné nepočítame

V prípade osobného odberu na faktúru platí dvojtýždňová lehota prevodu peňazí odo dňa odberu tovaru.

Platba za tovar: 

Predávajúci akceptuje platbu za objednaný tovar spôsobmi, ako je uvedené na stránke www.koifarm.sk/ O nás, kontakt, obch. pod./Cena dopravy, platba. Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar.

Dodanie tovaru:

Produkty, ak je to uvedené v prípade skladových zásob a možností podla našej vyťaženosti je dodacia lehota do 2. pracovných dní. Toto sa môže predľžiť na 3 až max 5 prac. dní počas sezóny, kedy vieme denne spraviť max. 3 až 10 balíkov podla obsahu objednávky, až po max. 30 dňovú dodaciu lehotu, keď ani náš dodavatel-velkoobchod-výrobca nám nevie dodať produkt-dlhotrvajúci výpadok produktu, alebo sa prestal vyrábať. V tomto prípade do 3 dní od obdržania objednávky na náš e-shop navrhneme alternatívne riešenie najčastejšie podobným produktom, so zhodnými parametrami a cenovej kategórie. Ak je dodacia lehota- doručenie tovaru 3 až 7 dní jedná sa o tovar ktorý sa následne objednáva od dodavatela.Tovar sa považuje za prebratý kupujúcim okamihom, keď kupujúci, alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:1, tovar objednaný kupujúcim v jednej objednávke dodá oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.2, dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prebratia posledného dielu, alebo posledného kusu.3, tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru

Ryby: Nakolko sme aj špecializovaná chovatelsko-pestovateľská farma, počas sezóny z dôvodu našej plnej vyťaženosti a vysokého množstva a druhu rýb je vela kategórií, ktoré nie vždy máme čas aktualizovať. Preto v prípade objednávky rýb sa treba vždy dodatočne informovať ohladom druhu, množstva, velkosti a kvality rýb. Predaj rýb začneme od 10°C vody  u nás, optimálne je 15°C aby nedošlo k zaneseniu žiabrov rýb a následnému priduseniu našich ani Vašich rybyčiek od prípadných rozvýrených sedimentov pri výlove. Je to z dôvodu, že pod túto teplotnú hranicu majú výrazne spomalený metabolizmus ako i pohyb tela a nedokážu vyvinúť rýchly pohyb, čím by si vrodeným inštinktom dokázali spraviť výplach žiabrov od nánosov a sedimentov. Pri chytaní so sieťkou sa taktiež stiera sliz, a následne nastáva zaplesnivenie tela manipulovaných rýb. Nad 15°C vody sa naštartuje autoimunitný systém- samoliečenie, čím sa predíde prípadným úhynom. Naopak s jeseterovitými rybami je možné manipulovať celý rok ak to podmienky-počasie dovolí. Z dôvodu našej plnej vyťaženosti a vysokého množstva a druhu rýb je vela kategórií, ktoré nie vždy máme čas aktualizovať. Preto v prípade objednávky rýb a teploty sa treba vždy dodatočne informovať na mob. čísle 0905 626 198, p. Štefan Szaksz alebo poslať SMS.

 
Ryby je prísne zakázané posielať poštou, alebo kuriérskou službou bez doprovodu. Je potrebný osobný odber. V prípade dohody je niekedy možnosť, že Vám ich zavezieme my osobne. Na Slovensku je už viac rokov tento zákaz platný a za porušenie hrozia poriadne vysoké pokuty zo strany kontrolných orgánov. Je to z dôvodu, že počas niekolkých hodín uloženia v depe u prepravcu nemá kto natriasať balík s čistým kyslíkom, čím by sa voda prekysličila a predišlo úhynu.
 
Pozor, obrázky môžu byť ilustračné a mirne skreslujúce, za účelom zistenia presnej ceny podla sfarbenia a kvalitatívnych znakov volajte na mob.č. +421 905626198 p. Szaksz
 
Lekná a rastliny. Posielajú sa cez kuriéra v týždni najneskôr vo štvrtok, aby sa nestalo, že budú počas soboty-nedele stáť v depe. Sú z väčšej časti pestované u Nás. NIE HYDROPÓNIA!!! Aj tu je rozhodujúca teplota vody, od10°C a množstvo namnožených rastlín. U vodného šalátu-Pistia je špecifická podla teploty vody, vzduchu 10/10°C a objednaného množstva zákazníkmi, je potrebné info. U lekien ako je Black Princess alebo King of the Blue ktoré sa rozmnožujú 1 výhonkom ročne, môže vzniknúť občas výpadok produktu, o čom je kupujúci informovaný ako i možnom najbližšom odbere. Podla možnosti sa balia do viacvrstvových ochranných balení, aby sa predišlo ich poškodeniu. Aj napriek našej najväčšej snahe nakolko sú posielané prevažne viacročné, zakorenené v kochlíkoch s pôdou, vyrašené rastlinky s listami a niekedy aj púčikom, je možnosť, že sa tieto polámu. Netreba sa obávať, po ponorení do vody sa okamžite preberú, a začne rásť púčik. Toto však neplatí, ak používate prípravky proti riasam a na čistú vodu na chemickej báze, okrem aktívneho kyslíka. Takéto rastliny najpr prestanú pučať, zožltnú listy a najčastejšie do 3 rokov aj vyhynú. Chúlostivé druhy rýb, lekien a rastlín aj okamžite!!! 

Pre zistenie aktuálnej teploty vody sme Vám k dispozícii na mob.č. +421 905626198 alebo SMS p. Szaksz  V prípade, ak nás nezastihnete, zavoláme Vám naspäť.

Pozor, obrázky môžu byť ilustračné a mierne skreslujúce, za účelom zistenia presnej ceny podla sfarbenia a kvalitatívnych znakov volajte na mob.č. +421 905626198 p. Szaksz

 

Vlastná výroba, výroba podla požiadaviek. Z jara na začiatok sezóny je pripravených vždy viac variant produktov, ktoré sa robia počas zimných mesiacov, ako i v prípade výroby podla požiadaviek, čiže mimosezónne, kedy máme čas na ich výrobu. Predávajú sa okamžite až do vypredania skladových zásob. Nakolko máme záujem o serióznu pomoc chovatelom, občas sa stane, že aj počas hlavnej sezóny dokážeme vyrobiť 1 až 2 filtrácií aj na zákazku, preto po konzultácii s Nami, Vám vieme určiť približný termín dodania produktu, na základe info na mob. č. 0905626198 p. Szaksz

Reklamačný poriadok:

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá pradávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dátumom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na požitý tovar je 12 mesiacov. Záručná doba na služby(oprava, alebo úprava veci) sú 3 mesiace. Záručná doba na zhotovenie veci je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale, alebo návode  k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe. Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom je 24 mesiacov.

Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ, než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokial kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie stačí doklad o kúpe. Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu vadu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti, výmenu súčast, ak tým predávajúcemu vzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru, alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide o odstrániteľné vady, ak však nemôže kupujúci pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave, alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak sa jedná o iné neodstránitelné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho na adrese sídla. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste predávajúceho, alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci  právo na opravu v záručnom servise.Záručný servis je povinný vykonať opravu najneskôr do 30 dní.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie,  v odôvodnených prípadoch, ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po urečení spôsobu vybavenia reklamácie, sa reklamácia vybavý ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

NzU2MTI5