Obch.pod. » Obchod. podmienky

Obch.pod.

Obchod. podmienky
Obchodné Podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

Objednávka

1.

Spotrebiteľ objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.koifarm.sk písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop), poštou.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2.

Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne a faxové číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). 

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

3.

Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín ( v pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje so spotrebiteľom. Overí objednávku, spôsob dopravy a oznámi možnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.

4.

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho so spotrebiteľom, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteľa. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (faxom, e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebiteľovi tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

I. Dodacie lehoty

1.

Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.

2.

Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru od 7 do 30 dní od dátumu overenia objednávky.

3.

Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

II. Cena, platobné podmienky a prepravné

1.

Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

2.

Spotrebiteľ uhrádza platbu v hotovosti, dobierkou, prevodom/vkladom na účet predávajúceho.

3.

Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné a prípadne cenu dobierky.

4.

Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:
a) vlastnou dopravou
b) dopravou predávajúceho (xx EUR/km) Po dohode oboch strán cez E-mail alebo mob. a možnosti predávajúceho.c) kuriérom (zasielateľskou službou) – cena je stanovená podľa cenníka spoločnosti DPD, ktorej služby využívame a nezávisí od vzdialenosti ale od hmotnosti produktu. Platba dobierkou pri prevzatí tovaru pracovníkovi.

  • DPD pri váhe tovaru do 10 kg cena s dobierkou 7,00 eur
  • DPD pri váhe tovaru do 30 kg cena s dobierkou 8,00 eur
  • DPD pri váhe tovaru do 40 kg cena s dobierkou 10,00 eur


d) cez Slovenskú poštu

  • poštou váha tovaru do 5 kg s dobierkou 5,00 eur
  • poštou váha tovaru do 10 kg s dobierkou 6,00 eur

5.

Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebiteľovi pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí spotrebiteľovi lacnejší variant dopravy.

III. Preberanie tovaru

1.

Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

2.

Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

3.

Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

4.

Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

5.

Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.

IV. Odstúpenie od zmluvy

1.

Spotrebiteľ je oprávnený stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania predávajúceho so spotrebiteľom, t.j. v deň, kedy sa overuje objednávka u spotrebiteľa. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (faxom, e-mailom).

2.

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ.

Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom. 

Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.

3.

Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteľa, predávajúci prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za produkt alebo službu vráti spotrebiteľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.

4.

Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

5.

V prípade akceptovania požiadavky spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy po lehote 7 pracovných dní, má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov a zmluvnú pokutu vo výške 25% z fakturovanej (vystavenej) peňažnej čiastky.

6.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) vystavená cena produktu bola chybná

V. Záruka a servis

1.

Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných produktov, ktoré spotrebiteľ obdrží pri kúpe produktu.

2.

Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby produktu. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť (pokiaľ to charakter produktu umožňuje – zastavaný produkt) reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa spotrebiteľ riadi pokynmi uvedenými v záručnom liste.

3.

Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany spotrebiteľa alebo osoby, ktorá spotrebiteľovi montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

4.

V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

VI. Záverečné ustanovenia

1.

Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať spotrebiteľa k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude spotrebiteľ kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.

2.

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

3.

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. 

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. 

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. 

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

4.

Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 01. 11. 2010.

OBCHODNÉ PODMIENKY

Základné Informácie:                                                                                                                                    

Podľa zákona o ochrane spotrebitela č. 102/2014 Zb. sa tieto obchodné podmienky vzťahujú na zmluvy uzatvorené na dialku v e-shope www.koifarm.sk medzi predávajúcim a kupujúcim. Predávajúcim je: Štefan Szaksz Koifarm Vlčany 695, 92584 

IČO: 45512442
DIČ: 1031122433
Nie sme platcami DPH
č.OŽP-A/2010/03555-2
č.živ.reg 450-11134
 
Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba ktorá, pri uzatváraní spotrebiteľskej zmluvy, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania.                                                                                     
 
Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podla obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. 1,Orgán dozoru pre ochranu spotrebitela je: Inšpektorát Slov. obchodnej inšpekckcie SOI  pre Nitriansky kraj. Staničná 9, 950 50 Nitra 1 2,Regionálna veterinárna a potravinová správa Nitra pobočka Šaľa: Školská 5, 92700 Šaľa                           
 
Objednávka a uzavretie zmluvy:
 
Kupujúcim odoslaná vyplnená objednávka sa považuje za návrh na uzavretie podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky predávajúceho v e-shope. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.
 
Ceny tovaru a dopravy:
                                                                                                                                                                   
Všetky ceny produktov v e-shope sú konečné vrátane DPH. Predávajúci nie je platca DPH. Cenu produktu nezahŕňa náklady na doručenie, ak nie je uvedené inak ( DOPRAVA ZDARMA). Tie sa zobrazia po vytvorení objednávky, kde si kupujúci môže spočítať  skutočnú váhu a velkosť produktov, od ktorých je závyslá skutočná výsledná cena za doručenie, ešte pred dokončením objednávky, kde kupujúci vidí aj celkovú cenu za objednávku vrátane nákladov za dodanie tovaru. Overiť skutočnú platbu podla velkosti a tiaže je možné aj na našej stránke pod:O nás/Kontakt/ Obchodné podmienky/Cena dopravy, platba. Alebo tu nižšie:                                                                                                  
Táto istá štruktúra možnosti platby sa Vám zobrazí po dokončení nákupu a potvrenia nákupu: Platba dobierkou pri prevzatí tovaru pracovnikovy a následným kliknutím na OBJEDNAŤ !                                                                                                  
UPOZORNENIE: E-Shop automaticky generuje a posiela spätnú E-mail kde je uvedená len cena za objednaný tovar a nie je tam započítaná DOPRAVA+POŠTOVNE. Tá je v závislosti na skutočnej velkosti a váhe vypočítaná a pripísaná k faktúre ako daňový doklad a následne priložená do balíku, podla nižšie uvedenej tabulky. Potvrdením objednávky beriete na vedomie, že ste bol s touto skutočnodťou oboznámený ako i s našimi obchodnými podmienkami

Platba dobierkou pri prevzatí tovaru pracovníkovi DPD
-DPD pri váhe do 5kg, alebo malý balík do 30x30cm cena s dob. 6€ 
-DPD pri váhe od 5kg do 20kg cena s dob. 7€
-DPD pri váhe od 20kg do 31,5kg cena s dob. 8€

Na RYBY a RASTLINKY patí, že je možnosť len OSOBNEHO ODBERU !!!!!!!!!!

V prípade osobného odberu sa platí len za objednaný-vybraný tovar. Balné nepočítame

V prípade osobného odberu na faktúru platí dvojtýždňová lehota prevodu peňazí odo dňa odberu tovaru.

Platba za tovar: 

Predávajúci akceptuje platbu za objednaný tovar spôsobmi, ako je uvedené na stránke www.koifarm.sk/ O nás, kontakt, obch. pod./Cena dopravy, platba. Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar.

Dodanie tovaru:

Produkty, ak je to uvedené v prípade skladových zásob a možností podla našej vyťaženosti je dodacia lehota do 2. pracovných dní. Toto sa môže predľžiť na 3 až max 5 prac. dní počas sezóny, kedy vieme denne spraviť max. 3 až 10 balíkov podla obsahu objednávky, až po max. 30 dňovú dodaciu lehotu, keď ani náš dodavatel-velkoobchod-výrobca nám nevie dodať produkt-dlhotrvajúci výpadok produktu, alebo sa prestal vyrábať. V tomto prípade do 3 dní od obdržania objednávky na náš e-shop navrhneme alternatívne riešenie najčastejšie podobným produktom, so zhodnými parametrami a cenovej kategórie. Ak je dodacia lehota- doručenie tovaru 3 až 7 dní jedná sa o tovar ktorý sa následne objednáva od dodavatela.Tovar sa považuje za prebratý kupujúcim okamihom, keď kupujúci, alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa: a, tovar objednaný kupujúcim v jednej objednávke dodá oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.b, dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prebratia posledného dielu, alebo posledného kusu.c, tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Ryby: Nakolko sme aj špecializovaná chovatelsko-pestovateľská farma, počas sezóny z dôvodu našej plnej vyťaženosti a vysokého množstva a druhu rýb je vela kategórií, ktoré nie vždy máme čas aktualizovať. Preto v prípade objednávky rýb sa treba vždy dodatočne informovať ohladom druhu, množstva, velkosti a kvality rýb. Predaj rýb začneme od 10°C vody  u nás, optimálne je 15°C aby nedošlo k zaneseniu žiabrov rýb a následnému priduseniu našich ani Vašich rybyčiek od prípadných rozvýrených sedimentov pri výlove. Je to z dôvodu, že pod túto teplotnú hranicu majú výrazne spomalený metabolizmus ako i pohyb tela a nedokážu vyvinúť rýchly pohyb, čím by si vrodeným inštinktom dokázali spraviť výplach žiabrov od nánosov a sedimentov. Pri chytaní so sieťkou sa taktiež stiera sliz, a následne nastáva zaplesnivenie tela manipulovaných rýb. Nad 15°C vody sa naštartuje autoimunitný systém- samoliečenie, čím sa predíde prípadným úhynom. Naopak s jeseterovitými rybami je možné manipulovať celý rok ak to podmienky-počasie dovolí. Z dôvodu našej plnej vyťaženosti a vysokého množstva a druhu rýb je vela kategórií, ktoré nie vždy máme čas aktualizovať. Preto v prípade objednávky rýb a teploty sa treba vždy dodatočne informovať na mob. čísle 0905 626 198, p. Štefan Szaksz alebo poslať SMS.

 
Ryby je prísne zakázané posielať poštou, alebo kuriérskou službou bez doprovodu. Je vždy potrebný osobný odber. V prípade dohody je niekedy možnosť, že Vám ich zavezieme my osobne. Na Slovensku je už viac rokov tento zákaz platný a za porušenie hrozia poriadne vysoké pokuty zo strany kontrolných orgánov. Je to z dôvodu, že počas niekolkých hodín uloženia v depe u prepravcu nemá kto natriasať balík s čistým kyslíkom, čím by sa voda prekysličila a predišlo úhynu.
 
Pozor, obrázky môžu byť ilustračné a mirne skreslujúce, za účelom zistenia presnej ceny podla sfarbenia a kvalitatívnych znakov volajte na mob.č. +421 905626198 p. Szaksz
 
Lekná a rastliny. LEN OSOBNY ODBER. Je tiež zakázané posielať kuriérskou službou, alebo poštou, nakolko ich máme zasadené v kochlíkoch a nie hydroponia, pri tvrdej manipulácii s nimi prederavia ochranné balenie, môže dôjsť k znehodnoteniu dalších balíkov, ktoré sme mi povinný zaplatiť.  Sú z väčšej časti pestované u Nás. NIE HYDROPÓNIA!!! Aj tu je rozhodujúca teplota vody, od 10°C a množstvo namnožených rastlín. U vodného šalátu-Pistia je špecifická podla teploty vody, vzduchu 10/10°C a objednaného množstva zákazníkmi, je potrebné info. U lekien ako je Black Princess alebo King of the Blue ktoré sa rozmnožujú 1 výhonkom ročne, môže vzniknúť občas výpadok produktu, o čom je kupujúci informovaný ako i možnom najbližšom odbere. Podla možnosti sa balia do viacvrstvových ochranných balení, aby sa predišlo ich poškodeniu. Aj napriek našej najväčšej snahe nakolko sú posielané prevažne viacročné, zakorenené v kochlíkoch s pôdou, vyrašené rastlinky s listami a niekedy aj púčikom, je možnosť, že sa tieto polámu. Netreba sa obávať, po ponorení do vody sa okamžite preberú, a začne rásť púčik. Toto však neplatí, ak používate prípravky proti riasam a na čistú vodu na chemickej báze, okrem aktívneho kyslíka. Takéto rastliny najpr prestanú pučať, zožltnú listy a najčastejšie do 3 rokov aj vyhynú. Chúlostivé druhy rýb, lekien a rastlín aj okamžite!!! 

Pre zistenie aktuálnej teploty vody sme Vám k dispozícii na mob.č. +421 905626198 alebo SMS p. Szaksz  V prípade, ak nás nezastihnete, zavoláme Vám naspäť.

Pozor, obrázky môžu byť ilustračné a mierne skreslujúce, za účelom zistenia presnej ceny podla sfarbenia a kvalitatívnych znakov volajte na mob.č. +421 905626198 p. Szaksz

 

Vlastná výroba, výroba podla požiadaviek. Z jara na začiatok sezóny je pripravených vždy viac variant produktov, ktoré sa robia počas zimných mesiacov, ako i v prípade výroby podla požiadaviek, čiže mimosezónne, kedy máme čas na ich výrobu. Predávajú sa okamžite až do vypredania skladových zásob. Nakolko máme záujem o serióznu pomoc chovatelom, občas sa stane, že aj počas hlavnej sezóny dokážeme vyrobiť 1 až 2 filtrácií aj na zákazku, preto po konzultácii s Nami, Vám vieme určiť približný termín dodania produktu, na základe info na mob. č. 0905626198 p. Szaksz

Reklamačný poriadok:

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá pradávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dátumom prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručná doba na služby(oprava, alebo úprava veci) sú 3 mesiace. Záručná doba na zhotovenie veci je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale, alebo návode  k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe. Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom je 12 mesiacov, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. (napr. spostredkovateľská zmluva).

Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ, než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokial kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie stačí doklad o kúpe. Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu vadu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti, výmenu súčast, ak tým predávajúcemu vzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru, alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave, alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak sa jedná o iné neodstránitelné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho na adrese sídla. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste predávajúceho, alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci  právo na opravu v záručnom servise.Záručný servis je povinný vykonať opravu najneskôr do 30 dní.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie,  v odôvodnených prípadoch, ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, sa reklamácia vybavý ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí na vybavenie reklamácie, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.                 Ak kupujúci uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy, a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať na odborné posúdenie. Ak je výrobok poslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nie je možnosť zamietnuť. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o reklamácii doručiť kupujúcemu okamžite. Ak doručenie potvrdenia nie je možné okamžite, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. 

Vrátenie tovaru:

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo môže využiť len spotrebitel. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, ked kupujúci, alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a, tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný. b, dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plinutia na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodný vrátiť z dôvodu ochrany zdravia, alebo z hygienických dôvodov, a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, predaj tovaru, ktorý bol po dodaní porušený, predaj tovaru, ktorý môže byť vzhladom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.                                                                                                         Predaj zvukových záznamov, obrazových zýznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh, alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak  spotrebiteľ tento obal rozbalil, predaj periodickej tlače, s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale, poskytovanie elektronického obsahu, inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.                     Kupujúci môže uplatniť odstúpenie od zmluvy v písomnej podobe, alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom), prípadne odoslaním vyplneného formulára ktorý je dostupný na (uvedte link na predvyplnený formulár).               Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odsúpení od zmluvy aj v posledný deň 14 dňovej lehoty. Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy, predávajúci vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.                               Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia  ponúkaný predávajúcim.                                                                                                                                     Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platbu pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu, alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v  posledný deň lehoty. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupijúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru, ktorý vzhladom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. 


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nzg4ZWJ